گالری عکسهای ایرانی

shey2nak.ir گالری عکس-عکس بازیگران ایرانی- مدل لباس- اس ام اس

گالری عکسهای ایرانی

shey2nak.ir گالری عکس-عکس بازیگران ایرانی- مدل لباس- اس ام اس

سری جدید از اس ام اس های عاشقانه خرداد ماه

وقتی که می رفتی، بهار بود
تابستان که نیامدی، پاییز شد
پاییز که برنگشتی، پاییز ماند
زمستان که نیایی، پاییز می ماند
تو را به دل پاییزی ات
      فصلها را
      به هم نریز

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

اس ام اس جدایی  اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته  اس ام اس غم


تو صادقانه گفتی در خانه قلبت هیچ جایی برای من نیست

من بر قلب سنگی ات بوسه می زنم که با من صادق بود

* * * * * * * * * * * اس ام اس,زیبا,عارفانه,قصار,قشنگ,بزرگان,گفتار,کوتاه,جملاته* * * * * * * * * * * *


مطمئن باش ، برو ...

ضربه ات کاری بود ، دل من سخت شکست ...

و چه زشت به من و سادگیم خندیدی

به من و عشقی پاک ، که پر از یاد تو بود ...

و به این قلب یتیم

که خیالم می گفت   تا ابد مال تو بود ...

تو برو تا راحت تر

تکه های دل خود را آرام سر هم بند زنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است

شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است

* * * * * * * * * * * *اس ام اس,زیبا,عارفانه,قصار,قشنگ,بزرگان,گفتار,کوتاه,جملاته * * * * * * * * * * *

خیلی ها نفرین میکنن ... تلافی میکنن... اما نه ... نفرین من ...

 الهی اونی که دوستش داری تنهات نذاره ...

تلافی من .... میرم تا به اون برسی ...

سره راهت نباشم ... راستی ... قد من

دوست داره ...

 

اس ام اس جدایی  اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته  اس ام اس غم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک روز فکر میکردم اگر او را با غریبه ای ببینم شهر را به  اتش میکشم  اما امروز برای دیدنش حاضر نیستم حتی کبریتی روشن  کنم

* * * * * * * * * * * * اس ام اس,زیبا,عارفانه,قصار,قشنگ,بزرگان,گفتار,کوتاه,جملاته* * * * * * * * * * *


دلم را مبتلایت کرده بودم

خودم را خاک پایت کرده بودم

ندانستم که بی مهری وگرنه

همان اول رهایت کرده بودم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

به تو سپرده بودمش ، با هزار و یک امید ....

وحالا برای هزار و  یکمین بار

دلم را می برم تا شکستگی اش را گچ بگیرند !!!

* * * * * * * * * * * *اس ام اس,زیبا,عارفانه,قصار,قشنگ,بزرگان,گفتار,کوتاه,جملاته * * * * * * * * * * *

گاهی شکستن دلی کمتر از آدم کشی نیست .
چند روزیست که این دل میشکند.
اه....
تو همیشه میشکنی و من همیشه فراموش میکنم مگر تو انها را زنده کنی.
اما نمیدانم چرا این دفه نمیتوان فراموش کنم.
شاید دگر از قلبم،تکیه نباشد برای محبت و فراموشی آن.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نمی بخشمت .... بخاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی .... بخاطر تمام غمهایی که بر صورتم نشاندی .... نمی بخشمت .... بخاطر دلی که برایم شکستی .... .. بخاطر احساسی که برایم پرپر کردی ..... نمی بخشمت .... بخاطر زخمی که بر وجودم نشاندی ..... بخاطر نمکی که بر زخمم گذاردی .... و می بخشمت بخاطر عشقی که بر قلبم حک کردی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دل عشق پر از رنگ و ریا دوست نداشت

یک لحظه تو را زمن جدا دوست نداشت

ای آیینه دار خلوتم باور کن

اندازه ی من کسی تو را دوست نداشت

* * * * * * * * * * * اس ام اس,زیبا,عارفانه,قصار,قشنگ,بزرگان,گفتار,کوتاه,جملاته* * * * * * * * * * * *

گفتی نفرین میکنی ؟

گفتم نه ...فقط از خدا می خواهم که هیچ کس اندازه من دوستت نداشته باشه....

هنوزم از خدا می خواهم که هیچ کس اندازه من دوستت نداشته باشه.....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما ز یاران چشم یاری داشتیم ، خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


با خیالِ تو هنوزم مثه هر روز و همیشه هر شبِ حافظه ی من پرِ تصویر تو میشه...

 

* * * * * * * * * * * اس ام اس,زیبا,عارفانه,قصار,قشنگ,بزرگان,گفتار,کوتاه,جملاته* * * * * * * * * * * *


سکوت دردناکترین پاسخ من به بیرحمی های توست!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلم شکسته تر از شیشه های شهر شماست

    شکسته باد آن که دلش این چنین می خواست...

* * * * * * * * * * * اس ام اس,زیبا,عارفانه,قصار,قشنگ,بزرگان,گفتار,کوتاه,جملاته* * * * * * * * * * * *

 

ای آنکه به تقریرو بیان دم زنی از عشق...
 ما با تو نداریم سخن خیرو سلامت.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلمو شکستی بازم دوبـــاره ه


اما بدون چوبه خدا صدا ندااره ه


تنها آرزوم اینه که یه روزم برسه

چشمای تو مثه ابرااااااا ببــــاره

* * * * * * * * * * * *اس ام اس,زیبا,عارفانه,قصار,قشنگ,بزرگان,گفتار,کوتاه,جملاته * * * * * * * * * * *
من منتظرت شدم ولی در نزدی

بر زخم دلم گل معطر نزدی

گفتی که اگر شود می آیم اما

مرد این دل و آخرش به او سر نزدی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از قدیما گفتن کوه هرگز به کوه نمیرسه دل بسوزون ولی بدون آدم به آدم میرسه
اس ام اس,زیبا,عارفانه,قصار,قشنگ,بزرگان,گفتار,کوتاه,جملاته
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دیگه بی تو نمی میرم...
توئم با بی کسیت سر کن
تو حقت بدتر از اینه که دل تنگم بمونی...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفتمش دل می خری؟ پرسید چند؟ گفتمش دل مال تو تنها بخند! خنده کرد و دل زدستانم ربود. تا به خود بازآمدم، او رفته بود! دل زدستش روی خاک افتاده بود! جای پایش روی دل جامانده بود...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خودت رفتی ولی عشقت نرفته... من عاشق تر شدم هفته به هفته

* * * * * * * * * * * اس ام اس,زیبا,عارفانه,قصار,قشنگ,بزرگان,گفتار,کوتاه,جملاته* * * * * * * * * * * *

از تو دلگیرم...از عاشقی سیرم...درسته بی تو میمیرم...ولی ایندفعه میرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چو کس با زبان دلم آشنا نیست
چه بهتر که از شکوه خاموش باشم
چو یاری مرا نیست همدرد ، بهتر
که از یاد یاران فراموش باشم

* * * * * * * * * * * * اس ام اس,زیبا,عارفانه,قصار,قشنگ,بزرگان,گفتار,کوتاه,جملاته* * * * * * * * * * *

حیف این چشمهام که برای چون توی بی ارزشی اشک ریخت!

 

و چه ساده دلم که هنوزم دوست داره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از دست رفیقان عقرب صفت دوستی با مار کبری آرزوست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هر کی دلتو شکست صداشو در نیار یه روز دلش می شکنه صداش در میاد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کسی چه می داند شاید، این قدر همدیگر را دوست نمی داشتیم اگر از دور به تماشای روح هم نمی نشستیم . کسی چه می داند اگر آسمان ما را جدا نمی کرد شاید، این قدر به هم نزدیک نبودیم

اس ام اس,زیبا,عارفانه,قصار,قشنگ,بزرگان,گفتار,کوتاه,جملاته

نظرات 12 + ارسال نظر
مدیر جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ق.ظ http://imibox.persiangig.ir

سلام آرین دوست عزیز. امیدوارم حالت خوب باشه. بلاگ خیلی خوبی داری. معلومه خیلی روش کار کردی.
چند وقته پیش، باکس ما با مشکلی رو به رو شد و آمارش از +30.000 اومده به +14.000
حالا من به کمک دوست خوبی مثل شما نیاز دارم.

لینک باکس IMI با بازدید بالا و بدون کد مخرب، با هیت دهی بالا در حال استفاده عموم وب مسترها است.
قرار داده شدن لینک شما در باکس IMI به مانند یک بمب گوگلی کوچک عمل می کند و با ثبت وبلاگ شما در تمامی وبلاگهای عضو باعث افزایش رنک شما نیز می شود .

با توجه به آمار شما، به شما در بهترین جاهای باکس، لینک با هیت بالا میدم.
قانون باکس ما اینه که هر کس هیت بیشتری به باکس بده، متقابلا در ردیف های بالاتری قرار میگیره.

من با تمام وجود رو این باکس کار کردم که آمارش واقعی و هیتش بالا باشه که به امید خدا همین طور هم شد.
** منتظر پاسخ شما هستم **


آرین ازت خواهش میکنم که بهم کمک کن و دستم رو بگیر. حتما جبران میکنم.

با تشکر ایمان
http://imibox.persiangig.ir
[گل]

50 فیلم جدید و گلچین شده در یک دی وی د جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ق.ظ http://www.shopkadeh.com/?cat=74

این مجموعه قابل اجرا در کامپیوتر می باشد .

این مجموعه سانسور شده ، با دوبله فارسی و محصول کشور امریکا می باشد.

تمامی فیلم ها بین سال های 2000 تا 2007 ساخته شده اند.

باپسوند WMV - قابل اجرا در کامپیوتر

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=74 مراجعه کنید.

موفق باشید.

حجازی جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:56 ق.ظ http://www.iranamir.com

پاشا جووووووووون


سلام خوبی . من از پارس تولز نظرت را دیدم. آیا مفتخر هستیم که در سیستم کلیکی ما عضو شوید؟ و کسب درآمد کنید. البته بازدید سایتت پایینه اما بهتر از هیچیه . حداقل از بنرهای 5 تایی استفاده میکنی و هر دوماه 30 تومان درمیاری . من منتظرت هستم . با تشکر
شرکت بین المللی ایران امیر با اسپانسر ویدر آمریکا عرضه کننده محصولات افزایش وزن و کاهش وزن با تاییدیه از وزارت بهداشت و درمان ایران. عرضه محصولات ویدر برای وبمسترها با 20 درصد تخفیف معادل 15 هزار تومان به قیمت عمده به فقط کسانی که عضو وبمسترها هستند. عزیزان هموطن نیز میتوانند با مراجعه به داروخانه های سراسر کشور محصولات ما را تهیه نمایند و یا به نمایندگان مجاز سراسر کشور مراجعه نمایند.
با تشکر از شما شرکت ایران امیر درصدی از سود تبلیغاتی وبمسترها را به ایتام بی سرپرست اعطا میکند که بزودی عکس ها و فیلمهای شرکت به عنوان بانی جشن ها .شهربازی ها - و گردش های همین بچه های ناز و دوست داشتنی و آینده دار و با استعداد کشورمان داده خواهد شد.
توجه داشته باشید این یک گزارش تبلیغاتی نیست بلکه یک مشارکت همگانی است که دستای شما را به این امر خیر به گرمی میفشارد.
اعطای نمایندگی به شما برای سایتاقا پاشا اگر مشتاق باشید که با سرمایه ای که در اختیارتان میگذاریم کارکنید.
تلفن تماس با ما درآلمان: 00491637535367
تلفن تماس با ما در ایران : 02177000613-02177006657

50 فیلم جدید و گلچین شده در یک دی وی د جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.shopkadeh.com/?cat=74

این مجموعه قابل اجرا در کامپیوتر می باشد .

این مجموعه سانسور شده ، با دوبله فارسی و محصول کشور امریکا می باشد.

تمامی فیلم ها بین سال های 2000 تا 2007 ساخته شده اند.

باپسوند WMV - قابل اجرا در کامپیوتر

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=74 مراجعه کنید.

موفق باشید.

پریسا شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.modjadid.mihanblog.com

با سلام.
دوست عزیز وب زیبای شما را دیدم.اگر به سایت ما هم سر بزنید خوشحال میشیم.
ما آماده تبادل لینک با شما هستیم.
اگر مایل هستید با ما تبادل لینک کنید،مارو با نام:
.:: پایگاه اطلاع رسانی مدل لباس روز ::.
لینک کنید و به ما اطلاع بدهید تا ما نیز شمارو لینک کنیم.
منتظر نظرات سازنده شما هستیم.
با تشکر [گل]

لینک باکس بزرگ ایرانی ها یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.iranihaa.mihanblog.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز

از شما میخواستم دعوت کنم که از لینک باکس ما برای افزایش بازدید خود استفاده کنید.

مزیت های باکس ما:

معرفی هر یک از لینک ها در 150 موتور جستجو

داشتن قالبی زیبا و سبک

بالا بردن آمار و رتبه سایت شما

و کم حجم بودن قالب

از شما درخواست می کنیم تا لینک باکس ما را در سایت خود قرار دهید تا لینکی متناسب با آمار خود دریافت کنید.

کد لینک باکس ایرانی ها:

<SCRIPT language="javascript" type="text/javascript">
document.write ('<center><ifr');
document.write ('ame width="520" height="500" src="http://www.iranihaa.mihanblog.com" style="border: 0px;"');
document.write (' border="0" scrolling="auto"></ifr');
document.write ('ame>');
</SCRIPT>

RAM3ES سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.loveis2.mihanblog.com

سلام دوست عزیز از وب شما دیدن کردم وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب منم سر بزنی
میخواستم بگم منو با نام: .::عکس های عاشقانه خفن-آهنگ و شعر::. لینک کنی
بعد از اینکه منو لینک کردی بهم خبر بده منم لینکت میکنم
موفق باشی دوست عزیز [گل]
در صورت تمایل به گذاشتن بنر به ما خبر بدید [چشمک]

علیرضا سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ http://tikbox.mihanblog.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری اگه خواستی آماروبلاگت بالا بره کد لینک باکس ما رو در وبلاگت قرار بده بعد هم برای ما ارسال لینک کن تا وبلاگت در کمتر از 12 ساعت در لینک باکس قرار بگیره موفق باشی
آمارلینک باکس: +24000




<SCRIPT language="javascript" type="text/javascript">
document.write ('<center><ifr');
document.write ('ame width="490" height="400" src="http://tikbox.mihanblog.com" style="border: 0px;"');
document.write (' border="0" scrolling="auto"></ifr');
document.write ('ame>');
</SCRIPT>

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 ق.ظ http://www.mohadesghomi.blogfa.com

سلام

وبلاگ قشنگی دارین، معلومه برای ادارش خیلی زحمت می کشین.

اگر تمایل دارین در پیدا کردن دوستان قدیمی سهیم باشید ما را در لیست پیوندهایتنان با نام

مسئولیت ورود با کاربر می باشد (ورود دختران اکیدا ممنوع)18
قرار دهید.

در ضمن برای تبادل لینک به آدرس ما سری بزنید و آدرس بلاگ خودتان را برای ما ارسال کنید


با تشکر صمیمانه از شما

سیستم تبلیغاتی فارس ادز پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ق.ظ http://www.farsads.tk

سرویس نمایش لینک و بنر شما ( رایگان )
لینک و بنر خود را به صورت رایگان در بین صدها وبلاگ و وبسایت پر بازدید به نمایش در بیاورید
برای اطلاع بیشتر و دریافت کد به سایت زیر بروید :
FARSADS.TK

رضا سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ب.ظ http://web3nter.com

سلام دادا
خوفی؟
میگم میشه به ما هم یاد بدی چطوری میتونم مترجم گوگل واسه خودمون درست کنیم؟

اشکان پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ب.ظ http://parsbox.tk

با سلام
پارس باکس از شما دعوت می نماید.
ویژگی های لینک باکس:
۱-آمار بالا
۲- سرعت لود بالا
۳-ظاهری زیبا
۴-لود شدن در تمامی وبلاگها و... حتی بلاگفا
و...
از لینک پارس باکس دیدن فرمایید سپس ثبت لینک کنید.
با تشکر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد