گالری عکسهای ایرانی

shey2nak.ir گالری عکس-عکس بازیگران ایرانی- مدل لباس- اس ام اس

گالری عکسهای ایرانی

shey2nak.ir گالری عکس-عکس بازیگران ایرانی- مدل لباس- اس ام اس

اس ام اس ها و جملات زیبا برای روز مرد

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . .

.

.

.

 ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان / ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم / خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم . . .

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . .

.

.

.

 ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان / ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم / خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم . . .

.

.

.

چه کسی میداند در پس این چهره مهربان خستگیت را

  پدرم دوستت دارم . . .

.

.

.

 سلام بابا جون . امروز که داشتم به تقویم نگاه میکردم متوجه یه چیز عجیب تو اون شدم ،

 نوشته بود : چهارشنبه 26 تیر 1387 ، 13 رجب 1429 ، 13 ژوئن 2008 مصادف با تولد امام

 اول شیعیان ، حضرت علی (ع) و روز پدر . خواستم ازتون بپرسم واقعاً حقیقت داره یا نه !!؟

.

.

.

علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد

 که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک  . . .

.

.

 


 پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . .

.

.

.

 ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان / ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم / خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم . . . 

.

.

.

چه کسی میداند در پس این چهره مهربان خستگیت را

  پدرم دوستت دارم . . .

.

.

.

 سلام بابا جون . امروز که داشتم به تقویم نگاه میکردم متوجه یه چیز عجیب تو اون شدم ،

 نوشته بود : چهارشنبه 26 تیر 1387 ، 13 رجب 1429 ، 13 ژوئن 2008 مصادف با تولد امام

 اول شیعیان ، حضرت علی (ع) و روز پدر . خواستم ازتون بپرسم واقعاً حقیقت داره یا نه !!؟

.

.

.

علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد

 که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک  . . .

.

.

.

 روز پدر رو به بابای خوب دست و دلبازم تبریک میگم

 (هم اکنون نیازمند یاری سبز شما می باشیم!)

.

.

.

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی

 و... بسیار سخت است ... پدرم روزت مبارک . . .

.

.

.

 ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه و فرا رسیدن روز پدر را

خدمت شما  تبریک و تهنیت عرض میکنم . . . 

.

.

.

مکه پر شور و شعف ، کعبه می گیرد شرف

قبله را قبله نما ، آمده میر نجف

.

.

.

 ای تو کعبه را نگین، یا امیر المؤمنین

ای تو خلقت را پدر، وی خلائق را امین

کن نظر از روی لطف، به تمام پدران

روز سیزده رجب، ای امیر مؤمنان

.

.

.

 پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک .

 از صمیم قلب دوستت دارم . . .

.

.

.

 نمک بر زخم من شیرین تر از خواب سحر گردد ،

 جگرها خون شود تا یک پسر مثل پدر گردد . . .

.

.

.

 پدر عزیزم

از تو آموختم چگونه سبکبال زندگی کنم تا هجرتم نیز سبکبال باشد

این بالهای پرواز قناعت و امید و عشق را تو به من بخشیدی

.

.

.

پدر جان ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است ،

 بدان که برای من بهترینی . روز پدر مبارک باد . . .

.

.

.

دلم شده غرق سرور و شعف

کعبه شده بهر علی یک صدف

مرغ دلم رها شده به سوی

ایوان باصفای شاه نجف

.

.

.

نیستم بیگانه، هستم آشنایت یا علی

از ازل دل داده بر مهر و ولایت یا علی

تا جمال خویش را در کعبه حق ظاهر کند

پرده گیرد از جمال دلربایت یا علی

.

.

.

حضرت علی (ع) فرمود: موج های بلا را ، پیش از آنکه بلا سر رسد، با دعا از خود رفع کنید.

.

.

.

آن شیر دلاور که زبهر طمع نفس / در خوان جهان پنجه نیالود، علی بود

شاهی که وصی بود و ولی بود، علی بود / سلطان سخا و کرم و جود، علی بود . . .

.

.

.

تمام لذت عمرم همین است

که مولایم امیرالمومنین است . . .

.

.

.

 دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت / جز نور تو در عرصه ی آفاق نیافت

هنگام نهادن قدم بر سر خاک / دیوار حرم به احترام تو شکافت . . .

.

.

.

 حجت حق، از حریم حق، به امر حق عیان شد

روشن از نور رخش، ارض و سما، کون و مکان شد

خانه زاد حق ولادت یافت اندر خانه ی حق

حق به مرکز جا گرفت، باطل گریزان از میان شد . . .

.

.

.

 هر کس که شود داخل حصن حیدر / ایمن بود از عذاب روز محشر

جز مهر علی و آل چیزی نبود / سرمایه ی طوبا و بهشت و کوثر

.

.

.

 ای تو کعبه را نگین/ یا امیر المؤمنین / ای تو خلقت را پدر/ وی خلائق را امین

کن نظر ز روی لطف/ به تمام پدران / روز سیزده رجب/ ای امیر مؤمنان  . . .

.

.

.

 تقدیم به پدر حقیقیمان، امام زمان-ارواحُنا فِداه:

ای سفر کرده ی موعود بیا / که دلم در پی تو دربه در است

جان ناقابل این چشم به راه / برگ سبزی به تو، روز پدر است 

 

 

 

 

 اکستندر,پرواکستندر,پرو اکستندر,بزرگ کردن الت,عدم نعوظ,اکسیر طب,روابط زناشوئی,رفع انزال زودرس,اکستندر,پرواکستندر,پرو اکستندر
بزرگ کننده آلت,انحراف آلت,چگونه سایز آلت خود را افزایش دهیم,رفع انزال زودرس,اکستندر,پرواکستندر,پرو اکستندر,بزرگ کننده آلت,انحراف آلت,بزرگ کردن الت,وکیوم,دستگاه کشنده عضو تناسلی,بزرگ کردن,افزایش سایز,افزایش قطر,بدون عوارض,وزارت بهداشت و درمان,بلندتر شدن آلت,اصلاح انحرافات آلت بدون جراحی,افزایش طول الت,بیماری پیرونی ,پرواکستندر,اکستندر,پرو اکستندر,انـزال زودرس,مکانیزم نعـوظ و انزال,زنان بیرمانی,تضمینی و صد در صد طبیعی,اکس تندر,اسکتندر,اسکندر,روشهای افزایش سایز الت,طبیعی,رشد سریعتر آلت,لیگامانهای نگهدارنده,اندرومدیکال,محصولات توانبخشی جنسی,افزایش سایز در طول و قطر,100% طبیعی,

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد